4 saat önce - Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı öncülüğünde başlatılan "#24DereceİleMümkün" kampanyasıyla vatandaşların klimalarını 24 derecede kullanarak hem elektrik tüketimini azaltmaları hem de faturalarında tasarruf sağlamaları hedefleniyor.